Uus meedia...?
Uus meedia...?
Uue meedia oskuslik kasutus
Alguses (1994.aastal) trükiajakirjana alustanud Vice on kiiresti kasvanud mitmekülgseks digitaalseks meediaettevõtteks, mis keskendub peamiselt uue meedia lahendustele. Vice on üks parimaid näiteid meediaväljaandest, mis on suutnud uue meediaga suurepäraselt kohaneda. Nende veebiplatvorm vice.com sisaldab mitmekesist ja eksperimentaalselt sisu, mis hõlmab süvitsi minevaid uurimislugusid, dokumentaalfilme ja alternatiivseid uudiseid. Vice on eriti oskuslik uue meedia kanalite, nagu YouTube, Instagram ja TikTok, kasutamisel.
Kehvem uue meedia kasutus
The Daily Mail on Suurbritannias populaarne tabloidleht, millel on tugev positsioon trükimeedia turul. Siiski ei ole nende üleminek uue meedia platvormidele olnud sama edukas nagu Vice'il. Kuigi The Daily Mailil on oma veebileht (dailymail.co.uk) ja nad on aktiivsed erinevates sotsiaalmeediakanalites, on nende kanalite kasutus üpris pealiskaudne. Nad ei ole suutnud oma sisu mitmekesistada ja digikeskkonnas tugevaks teha ning on pigem jäänud traditsioonilise tabloidi formaadi juurde.
Kasutatud allikad:
Kommentaarid
Postita kommentaar